Ursäkta den oförvarnade uppdateringstorkan

Jag och Fia har varit bortresta och jobbat som lägerledare på det samiska konfirmationslägret i tre veckor, därav har bloggen vilat. Här hemma har det hänt en del sedan vi åkte, både väldigt tunga och mindre jobbiga saker.

Allas vår älskade Altea har gått ur tiden. Jag kommer tillägna henne ett eget inlägg snart.

Vannes har fått en rejäl hovböld och är jättehalt.

Pi har vuxit som ett skott och bleknat av ordentligt, det är svårt att tro att hon bara är drygt ett år.

Kaninerna har mullat på sig och blivit runda och goa igen, något som skall motrioneras bort snarast möjligt.

Det var en kort sammanfattning av vad som hänt, så nu känner ni er väl lika uppdaterade som jag.


Här är jag i jokkmokkskolt, en lulesamisk dräkt. Visst är den fin?


/Mela

Kommentarer
Postat av: johanna

usch, jobbigt med allt som hänt :(

Dräkten var hur fin som helst! du passade verkligen i den! :)



sv: åh tack! :D glad jag blir!

2011-06-26 @ 23:09:28
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0