Tjugoett år


Jag är gammal nu
Hårremmen blänker i solen där jag ligger
Lugna, stadiga andetag

Själen och sinnet är piggt och ungt
Men kroppen orkar inte med
Lederna värker och fötterna gör ont

Livet är inte som det var
Jag som var stor och kraftfull
Känner mig bara gammal
Redo för vila

Snart är dagen slut
solen går ner över horisonten
När den reser sig igen
Sprider sina strålar över jorden
Tänk på mig

Minns mig som jag var
I min storhets dagar
Minns mig som ung och stark
Minns mig med kärlek i hjärtat

Jag kommer inte tillbaks
Men vi möts igen
Om du bara vill
Kan vi mötas igen

Hejdå för nu går jag
Jag vandrar lugnt till gröna ängar
Där är jag stark och frisk

Fäll en tår, men var inte för ledsen
Jag är lycklig nu
Sprider mina strålar över jorden




Irco's Altea

Irco Marco - Miss Victoriaxx

1990 - 2011


Hejdå älskade Altea. Ha det bra. Var lycklig. Tänk på oss uppifrån ditt himmelrike. Vaka över oss. Hjälp oss vara starka. Vila i frid.




Jag kommer minnas dig. Jag kommer sakna dig. Jag kommer alltid älska dig.



Du fattas mig

Din Mela


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej vad hemskt!! :( Är så ledsen för din skull, beklagar sorgen! Massa styrkekramar!

2011-06-26 @ 23:38:24
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0