Brunt hackamore?

Idag har jag gått över halva stan i jakt efter ett brunt hackamore att matcha sadeln med. Jag vill ha ett vanligt ponnyhack med korta skänklar, bred platta och rem under nosen, men de bruna varianter jag hittar är stela som attan, ser jätteklena ut och har det där hemska luddet under nosplattan. Vårt hansbo-hack är jättebra och jag vet att Hansbo gjort bruna hackamore men nu hittar jag inget. Någon som kan hjälpa till?

Typ såhär, fast det behöver inte vara mässingskänklar även om det är ett stort plus:

 

/Mela


Kommentarer
Postat av: fridan

har nog aldrig ens sett ett brunt ponnyhack :(



sv: kram :(

2011-06-29 @ 20:57:48
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0